BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 10, 2011

Mula Semula Dari Awal

Bila memikirkan kejadian pecah rumah aku ni, muncul semula rasa geram, marah&sakit hati...Brg2 kesayangan yg susah payah didapatkan begitu mudah hilang sekelip mata gara2 ORG YANG TAKDE OTAK&TAK TAU NAK MENCARI PENDAPATAN SENDIRI..Aku boleh dapatkan balik secara perlahan seperti sebelum2 ni..Atas usaha aku sendiri..Insya-Allah, aku boleh...


Ya Allah, begitu berat dugaan yg Kau berikan..satu persatu dugaan Kau berikan pada ku..Dugaan hidup&dugaan percintaan ini cukup membuatkan aku seskali mengeluh&mengalah...Ampunkan aku Ya Allah, sesekali dugaan yg Kau berikan ini amat berat hingga aku pernah menyalahkan takdir hidup ini kerana tak mampu nak menghadapinya..Tetapi Kau berikan aku dugaan kerana Kau tahu aku mampu untuk menhadapinya..Kau berikan aku kekuatan..berfikir&bersykur diatas segala kesan diatas dugaan yg telah Kau berikan padaku Ya Allah...Terima kasih Ya Allah..





0 comments:

About Me Myspace Comments



Sunday, April 10, 2011

Mula Semula Dari Awal

Posted by Pinky Lady at 4/10/2011 11:52:00 PM
Bila memikirkan kejadian pecah rumah aku ni, muncul semula rasa geram, marah&sakit hati...Brg2 kesayangan yg susah payah didapatkan begitu mudah hilang sekelip mata gara2 ORG YANG TAKDE OTAK&TAK TAU NAK MENCARI PENDAPATAN SENDIRI..Aku boleh dapatkan balik secara perlahan seperti sebelum2 ni..Atas usaha aku sendiri..Insya-Allah, aku boleh...


Ya Allah, begitu berat dugaan yg Kau berikan..satu persatu dugaan Kau berikan pada ku..Dugaan hidup&dugaan percintaan ini cukup membuatkan aku seskali mengeluh&mengalah...Ampunkan aku Ya Allah, sesekali dugaan yg Kau berikan ini amat berat hingga aku pernah menyalahkan takdir hidup ini kerana tak mampu nak menghadapinya..Tetapi Kau berikan aku dugaan kerana Kau tahu aku mampu untuk menhadapinya..Kau berikan aku kekuatan..berfikir&bersykur diatas segala kesan diatas dugaan yg telah Kau berikan padaku Ya Allah...Terima kasih Ya Allah..




0 comments on "Mula Semula Dari Awal"

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Be Yourself.....Like me...

Quotes Myspace Comments

That's Me...

About Me Myspace Comments

Mencuba Yang Terbaik..

Quotes Myspace Comments

Yezaaaaaaaaaaa

About Me Myspace Comments

Terima Kasih Semua

Ini Lah AKU....


Tak Apa

Quotes Myspace Comments

Life Must Go On

Quotes Myspace Comments

Thanks a Lot


Terima Kasih..

Alhamdulillah