BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 20, 2011

Mulan Jameela - Bukannya Aku Takut



Tgh rndu la katakan..huhu tp xtau la jika ada yg mrndui diri aku ini...kesunyian slalu membuatkan hati&fikiran bermain2..seakan2 memberitahu sesuatu yg sangat2 perit&takut utk aku ketahui..sabar...mungkin bukan malam ni..belum tiba masanya..apa kata kita layan lagu ni...bait2 lirik yg sangat puitis..Lagu ini seperti perasaan yg aku rasakan sekarang,..enjoyyyyy ya..

ku tak peduli
bila ku benar-benar cinta mati
ku tak peduli
ku memang begini
bila ku benar-benar cinta mati
ku tak peduli
apa saja yang kuinginkan
kamu rela

bukannya aku takut
akan kehilangan dirimu
tapi aku takut
kehilangan cintamu
mungkin saja saat itu
kau mempermainkan aku
seakan kau bisa
membalas cintaku

kau tak kan mengerti
yang selama ini kurasakan pasti
rizkyonline.com
kau tak peduli
bila saja yang kuinginkan
kamu rela

bukannya aku takut
akan kehilangan dirimu
tapi aku takut
kehilangan cintamu
mungkin saja saat itu
kau mempermainkan aku
seakan kau bisa
membalas cintaku

0 comments:

About Me Myspace Comments



Wednesday, April 20, 2011

Mulan Jameela - Bukannya Aku Takut

Posted by Pinky Lady at 4/20/2011 04:06:00 PM


Tgh rndu la katakan..huhu tp xtau la jika ada yg mrndui diri aku ini...kesunyian slalu membuatkan hati&fikiran bermain2..seakan2 memberitahu sesuatu yg sangat2 perit&takut utk aku ketahui..sabar...mungkin bukan malam ni..belum tiba masanya..apa kata kita layan lagu ni...bait2 lirik yg sangat puitis..Lagu ini seperti perasaan yg aku rasakan sekarang,..enjoyyyyy ya..

ku tak peduli
bila ku benar-benar cinta mati
ku tak peduli
ku memang begini
bila ku benar-benar cinta mati
ku tak peduli
apa saja yang kuinginkan
kamu rela

bukannya aku takut
akan kehilangan dirimu
tapi aku takut
kehilangan cintamu
mungkin saja saat itu
kau mempermainkan aku
seakan kau bisa
membalas cintaku

kau tak kan mengerti
yang selama ini kurasakan pasti
rizkyonline.com
kau tak peduli
bila saja yang kuinginkan
kamu rela

bukannya aku takut
akan kehilangan dirimu
tapi aku takut
kehilangan cintamu
mungkin saja saat itu
kau mempermainkan aku
seakan kau bisa
membalas cintaku

0 comments on "Mulan Jameela - Bukannya Aku Takut"

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Be Yourself.....Like me...

Quotes Myspace Comments

That's Me...

About Me Myspace Comments

Mencuba Yang Terbaik..

Quotes Myspace Comments

Yezaaaaaaaaaaa

About Me Myspace Comments

Terima Kasih Semua

Ini Lah AKU....


Tak Apa

Quotes Myspace Comments

Life Must Go On

Quotes Myspace Comments

Thanks a Lot


Terima Kasih..

Alhamdulillah